Elérkezett a blog életének első Nem is én lennék, ha... ( nem velem történne meg! ) témájú post-ja :-)

 

A szempilla az emberi test talán egyik leghaszontalanabb dolga. Nemis tudom miért van hajunk a szemhéjunkon, csak a csajok élvezik mert +1 dolog amit lehet festegetni, és a szépségipari cégek nyomatják hogy akármennyire is ronda vagy, ha kurvahosszú a szempillád akkor minden pasi a te sorodban fog állni. Vagy valami hasonló :-D . Persze vannak esztétikus lányok esztétikus szempillával ( ÉN CSAK ILYET ISMEREK, mielőtt az ismerőseim letámadnának :-D, de mindenki tudja hogy vannak nem annyira esztétikus lányok akiknek tökmindegy milyen a szempillájuk, de ők csak a metróban teremnek meg, mert máshol még nem találkoztam velük ). Viszont a pasiknál tényleg semmi értelme, az egyetlen funkciója hogy ha kihullik pont úgy hullik hogy biztos beleesik a szemedbe és jól rátapad a szemgolyódra. Ez meg is történt velem pont az előbb, természetesen ilyenkor az érzés felér egy foghúzással, így szokásomhoz híven csukott szemmel rohantam a fürdőszobába megnézni mi a helyzet ( és rájöttem hogy a lépcső fokai jóval meredekebben helyezkednek el mint ahogy én arra emlékeztem ). Pont középen van a szemét, na gyorsan kiveszem. A zsepi nem fogta meg és ráadásul a szemem is becsukódott, mire kinyitom látom hogy itt bizony vészhelyzet van! Lecsúszott az alsó szemhélyamhoz! Kétségbeesetten próbálkoztam kiszedni, de minden próbálkozásnál pislognom kellett, és végül elnyelte a szemüregem :-( . Eltűnt a szempilla. Nem látni, de én érzem hogy ott van. Próbáltam kimosni, nyomogatni, mindent. De nem. Elvesztettük. Ó HOGY A ROHADÁS KIFOGOM TÉPNI AZ ÖSSZES SZEMPILLÁMAT, VAGY VÁGNI FOGOM MANIKŰROLLÓVAL, LEFOGOM GYANTÁZTATNI, AZTÁN LEFÚJOM BÚTORLAKKAL MINDET HOGY NE TUDJON KIHULLANI!!!!

Na kidühöngtem magamat.

2 komment

Címkék: énlennék

A bejegyzés trackback címe:

https://nyali.blog.hu/api/trackback/id/tr531707572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odipeti 2010.01.27. 21:08:32

Vegyél leckét kontaklencsésektől!!:):)

rem jobb már?!

MadamZsöske 2010.02.17. 11:35:18

Hát bocsika Zé, de ezen én szakadtam a nevetéstől!!! Egyszerűen sokat kell ilyenkor pislogni, és egy darabig nem hozzányúlni.
Sok pislogás azért, hogy könnyezzen a szemed, és ezzel elérheted azt is, hogy a könnyel kijön a szemed sarkába.
Ha ez még mindig nem sikerült, akkor pedig FINOMAN a mutató ujjaddal a felső szemhéjadat (kívülről) körkörös mozdulatokkal "simogatni", amivel szintén elérheted, hogy a szemed sarkába, csücskébe kerüljön a szempilla, és akkor könnyedén ki tudod szedni a TISZTA papírzsepi sarkával :)
süti beállítások módosítása