Pénteken ültem egy tanórán ahol egy okos tanár rávilágított hogy bizony férfi magazinban nem reklámoznak női kozmetikumot. Aztán tett egy olyan kifejezést hogy "férfi kozmetikumot annál inkább"... Férfi kozmetikum?? És azt miben tartják? Férfi retikülben? És majd lesz egy külön kategória az unalmasan gyötrő noszogatós vásárolgatásnak: Férfi shopping... 

Szerintem ezek mellől nyugodtan kivehetjük a "Férfi" jelzőt, mert én egyesével tépném ki a hajam, ha megjelennének a piacon a pucér nővel díszített divatos férfi szemöldökcsipeszek, melynek fájó helyét majd a férfi éjszakai arcpakolás nyugtatja. Bár én nem tartom magam a férfinép díszpéldányának, de szerintem is a divat egyre inkább elvonja a férfi szó és lét jelentőségét, persze ezt csak úgy teheti meg ha az emberek hagyják magukat. Szerintetek hol van az a határ, amin átlépve a férfi már nem férfias? Mert ha nem férfias, akkor nem is férfi...

UPDATE: Azóta eltelt két év, és annyira, de annyira tök természetessé vált a férfi retikül (modern nevén -> kozmetikai táska), és láttam pucér nős szemöldök csipeszt is. Elmehetnék jósnak. Persze azóta van már férfi műköröm, férfi szemhéjpúder, kimondottan férfiaknak gyártott alapozó, és több mint felével csökkent a férfiak száma. Viszont, hogy a túloldalról is jöjjön hír, van női amerikai foci...

A bejegyzés trackback címe:

https://nyali.blog.hu/api/trackback/id/tr232342424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odipeti 2010.10.09. 21:58:35

pedig szerintem jók a férfi kozmetikumok! pl nálunk a gyógyszertáron megy fényreklám h kapható vichy férfi krémek, de én örülök neki. Egyenlőre nicns szükségem ilyen szerekre de később szívesen használnék én is vmi kis krémecskét h szép legyen a bőröm:)

P
süti beállítások módosítása