.:Z:. 2010.01.30. 16:21

A mai újdonság

A nagy hóra való tekintettel azthittem ma kevés hülyeség fog velem történni, de tévedtem. Bár nem olyan nagy volumenűek ( ezért nem is írom le mindent ), de ki kell emelnem a helyi találékonyságot ( bár én szét röhögtem magam rajta de kétségkívül ötletes ), mely szerint a helyi közútkezelő felhagyott a hó kotrásával. Meg is értem, mivel 40 centis havat az itteni kis traktorra szerelt vaslap aligha tudna arrébbkotorni. A helyzet mégis meg lett oldva. Soha nem jönnétek rá hogy hogyan ezért leírom, bár nagyon egyszerű. Én annyit láttam az ablakból, hogy a járhatatlan úton valami nagy sebességgel közeledik. Egy traktor féleség volt, ami nem elkotorta maga elől a havat, hanem a hátuljára átszerelt nagy hólapáttal magamögött LELAPÍTOTTA az utat 8-/. Szóval a hó a helyén maradt, csak át lett alakítva tömörített úttá. Végülis ezis egy megoldás :-D . De ilyen is tuti hogy csak itt van :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://nyali.blog.hu/api/trackback/id/tr791715054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása