Ismét eltelt egy olyan nap amikor csak az agyamban jutottam el a társadalmilag hasznos tevékenységig. Ebből az okból kifolyólag elkezdtem kirámolni kis asztalkám két fiókját, melyeket legutóbb káposztásmegyeri lakos koromban tettem meg. Ha jól számolom olyan 14 évvel ezelőtt :-D . Találtam néhány igazi relikviát, és átjárt a retró érzés, ami utánna hozta magával a "rohadt életbe, öregszem" érzést. Az első dolog amire ráakadtam és kicsit érdekesebb, a 10 éve elveszett olvasójegyem az újpest központi Szabó Ervin könyvtárba. De megtaláltam a legelső kinyitogatós diákigazolványomat ( a képen 6 éves vagyok a diákot 7-8 éves koromban használtam utánna jött az FBI típusú diák :-D ), régi leveleket a gimiből, egy PESTIEST újságot melynek a címlapján a Harry Potter első részének premier plakátja díszeleg ( asszem nyolcadikos lehettem ), WESTEL-es szórólapokat, az első mobiltelefon alakú tárgyamat ( persze nem mobiltelefon volt, hanem tetris, de amikor bejöttek a mobilok ezis nagyon menő cucc volt :-D ), sok kacatot még, világítós tetoválást, csillogós matricákat, szemetet, szemetet, szemetet, éééÉÉÉS a legelső tamagochimat is XD. Ennek emlékére úgy döntöttem hogy a héten veszek bele elemet, és felnevelek újra egy dinoszauruszt. Minek nekem FarmVille :-D. Valamint találtam még egy ultrahülyeséget be is scanneltem és itt is a kép róla:

A bejegyzés trackback címe:

https://nyali.blog.hu/api/trackback/id/tr351721301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odipeti 2010.02.05. 14:27:02

ez töök jóóó lehetetttttt

MadamZsöske 2010.02.17. 11:18:44

:):):):) ez is nagyon vicces!

Én most a költözésnél fogok sztem olyanokat találni, hogy majd csak lesek :P

Amúgy, ha nem nagy emlék a Tetris számodra, én szívesen örökbe fogadom. Életem kedvenc játéka!!!!:D Nekünk volt egy de kb 2 hetet bírt és bekrepált :S
:(:(:(:(:(
süti beállítások módosítása